IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies).
Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă esti de acord cu acest lucru atunci poti [x] închide acest avertisment.
 

Cum puteți returna un produs?

1. Procedura de returnare a produselor - PERSOANE FIZICE

Conform OUG 34/2014, Art. 9, privind regimul juridic al contractelor la distanta „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului”.

Notificarea de retragere (descarca modelul de aici) se completeaza cu atentie dupa care se trimite datata si semnata de catre consumator, prin posta pe adresa:

Worldnet Trading SRL
Str. C.C. Arion nr. 6,
Sector 1, Bucuresti

sau la email comenzi@worldnet.ro

Dupa ce se trimite aceasta notificare, se asteapta comunicarea de catre noi, telefonic sau prin email, a numarului de inregistrare a acesteia in sistemul nostru, operatiune care poate sa dureze pana la 72 ore. 

In situatia mentionata aici, dvs. veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare, uzura sau consum.
 
Worldnet Trading  SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de maximum 14  zile. Costul aferent transportului (tur-retur) al produselor returnate cade in sarcina cumparatorului. Banii vor fi restituiti in contul bancar pe care il va pune la dispozitie cumparatorul, indiferent de modalitatea de plata initiala.
 
De retinut faptul ca se va restitui numai contravaloarea produselor, fara cheltuielile initiale de procesare si livrare !
Cheltuielile de expediere in cazul unui retur de produse, vor fi suportate de catre dvs !
Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original, fara urme de deteriorare !
 
Prin desigilarea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele, inseamna ca sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare si ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dvs, in consecinta produsele desigilate nu mai pot fi returnate, in conformitate cu OUG 34 / 2014 art. 16 pct. d și e.
 

2. Procedura de returnare a produselor - PERSOANE JURIDICE

In cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociatilor, organizatilor, societatilor, etc., care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), se aplica toate conditiile de mai sus, cu exceptia perioadei de returnare a produselor care este de 5 zile lucratoare si a perioadei de restituire a banilor care este de maximum 30 de zile.
 
Procedura de returnare este identica cu cea destinata persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea prin e-mail a formalarului mentionat mai sus si sa asteptati numarul de inregistrare a acestui formular in sistemul nostru, care in general dureaza 48-72 ore.
 

3. NU se pot returna urmatoarele produse:

- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi sau care nu respecta termenii de garantie;
- Produse care nu respecta termenii certificatului de garantie;
- Produse aduse pe comenzi speciale, la solicitarea cumparatorui;
- Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena;
- Produse desigilate ca: produse alimentare sau de ingrijire personala, igiena casei sau personala, accesorii medicale;
- Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati ;
- Produse primite cadou la alte produse doar cu conditia unei noi achizitii;
- Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma.
 
Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator ce contravin termenilor de garantie) vor fi inlocuite in termen de 48 de ore de la receptie, fara alte costuri, cu conditia ca produsul sa fie impachetat complet, exact ca in momentul ridicarii sau livrarii si numai dupa notificariea prealabila. In cazul in care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garantie de 14 zile, conform Legii 449/2003. Worldnet Trading SRL poate percepe taxe suplimentare pentru primirea spre retur a produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj, etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
 

4. Returnarea produselor peste perioada legala de returnare de 14 zile

 ATENTIE! Nu avem obligatia legala de a accepta returul comenzilor peste termenul de 14 zile stabilit de lege !
 
- Exceptie fac doar produsele care, din varii motive, au fost primite cu maxim 15 zile peste perioada legala de retur.
- Produsele aferente unor comenzi livrate la timp, pot fi acceptate la returnare numai in anumite cazuri si numai cu o penalizare aplicata la valoarea totala de facturare
- Valoarea penalizarii se calculeaza in functie de pierderile legate de vanzarea ca produs resigilat.
- Valoarea minima de penalizare este de 20%, iar cea maxima de 60%.
- Decizia de acceptare si/sau returnare va fi transmisa pe e-mail impreuna cu valoarea de penalizare, dupa receptionarea solicitarii de retur. Termenul maxim de raspuns este de 48 de ore (2 zile lucratoare).
- Termenul de restituire a banilor in cazul in care perioada de returnare a fost depasita este de maximum 30 de zile.
 

5. Adresa pentru returnarea produselor

Produsele vor fi returnate exact asa cum au fost livrate / primite de catre dvs, cu toate accesoriile / documentele incluse, dupa confirmarea de primire de catre noi a solicitarii dvs. de retur prin email sau telefonic, la adresa:
 
Worldnet Trading SRL
Str. C. C. Arion  nr. 6
Sector 1 Bucuresti
Telefon +40 723.376.699 
E-mail: comenzi@worldnet.ro
Program de lucru: Luni-Vineri 10:00 - 18:00
 
Este recomandat ca produsele sa fie returnate direct la sediul nostru prin curier rapid.
Produsele returnate prin curier rapid nu se vor trimite cu RAMBURS !
Restituirea banilor aferenti produselor returnate se va face exclusiv prin transfer bancar !
Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat rapid, care permit urmarirea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele care au fost rau ambalate, pierdute sau deteriorate de catre seviciul postal sau serviciul de curierat rapid, in timpul transportului catre noi.
 
Orice conflict aparut intre Worldnet Trading  SRL si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor de judecata romanesti. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract valabil incheiat.